لپ‌تاپ اچ‌پی Pavilion Aero با وزن کمتر از یک کیلوگرم از راه رسید
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق اطلاعات منتشر شده، کمپانی اچ پی به تازگی لپ تاپی در رده ی مدل های فوق سبک معرفی کرده است که سبک ترین لپ تاپ این کمپانی به شمار می رود. لپ تاپ  Pavilion Aero 13کمتر از 1 کیلوگرم وزن دارد و به پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ کمپانی  AMDمجهز شده است. درواقع این کمپانی قصد دارد این محصول را از ماه آینده میلادی با قیمت پایه 749 دلار روانه ی بازار نماید.

لپ‌تاپ اچ‌پی Pavilion Aero با وزن کمتر از یک کیلوگرم از راه رسید
این لپ‌تاپ از موارد بازیافتی ساخته شده و همچنین اچ‌پی برای رنگ آن به سراغ رنگ پایه آب رفته است. این محصول توانسته تاییدیه EPEAT Gold و Energy Star را دریافت کند. جدیدترین لپ تاپ اچ پی از ماه آینده میلادی با قیمت پایه ۷۴۹ دلار برای فروش عرضه خواهد شد.

این مانیتورها با پلاستیک‌های بازیافتی از اقیانوس‌ها ساخته شده‌اند و در مدل‌های ۲۴ و ۲۷ اینچی همراه با اسپیکر به فروش می‌رسند. این محصولات که از ماه آینده میلادی وارد بازار می‌شوند، به ترتیب ۲۳۰ و ۲۹۰ دلار قیمت دارند. اچ‌پی در کنار معرفی لپ‌تاپ Pavilion Aero، از دو مانیتور جدید از سری M هم رونمایی کرده است. این مانیتورها تاییدیه Eyesafe را دریافت کرده‌اند و طبق ادعای سازنده‌شان، بدون تاثیر منفی روی دقت رنگ، نور آبی را کاهش می‌دهند.

اچ‌پی Pavilion Aero 13 به پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD با گرافیک رادئون مجهز شده و در بالاترین نسخه از پردازنده رایزن ۷ ۵۸۰۰U بهره می‌برد. اچ‌پی وعده داده که این محصول با هربار شارژ، تا ۱۰.۵ ساعت کاربر را همراهی می‌کند.

نمایشگر ۱۳.۳ اینچی این محصول از رزولوشن ۲.۵K، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت بهره می‌برد و قادر به پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی sRGB است. این لپ‌تاپ از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، می‌تواند در تماس‌های تصویری صداهای مزاحم را کاهش دهد.

مصرف انرژی و قیمت پایین‌تر باعث شده شرکت‌ها در ماه‌های اخیر بجای اینتل، به سراغ پردازنده‌های AMD بروند. AMD با پردازنده‌های رایزن توانسته قدرت بالایی را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار دهد، البته شاید با معرفی نسل بعدی پردازنده‌های اینتل موسوم به Alder Lake، بازار دوباره به اینتل روی خوش نشان دهد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اچ پی , لپ تاپ , قیمت لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: